Kvar ännu...

2008-07-28 @ 02:37:53
HAHA, ja jag kom tillbaka till datorn... Kollade lite på Sommarkrysset från den 28 juni, så myyyys : ) hihi, Tre favoriter i lika program: Sonja, Nathalie och Picasso : ) yaaay!! Sen var de döhett när jag tänkte lägga mig så de gick ej, så jag slog på denna igen och här ligger jag än och knapprar xD HAHA. Trött och varm här...

Lyssnar på Let me entertain you och tänker tillbaks på Mallis.. shiit va den resan är saknad asså!!! Skulle göra vad som helst för att åka dit igen, nu i sommar... (A) Annars pratar jag med syster och Milla på msn, myspys : ) Och glor runt lite på nätet, men ska nog ta och se på Mallis-videosarna igen, i löööve it!!!
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback