Mallorca, andra veckan <3

2008-07-16 @ 21:36:31
7/7
Klockan stod på ringning vid nio, fixade mig och tog mig ner till scenen till 10.30, då var de dags för yoga.. Lovade Emelie att dyka upp om jag var vaken xD Och de var verkligen något nytt för mig, men de var sköönt : ) hihi. Pratade lite efteråt och sedan var de bara raka vägen upp och fixa sig för lunch med Roberts bror och familj som också var på Mallis : ) Trevligtrevligt, hihi. Sedan tillbaks för att ligga lite vid poolen, kollade lite vattenpolo ja : ) Klockan blev mycket och vi tog oss ut på stan för att äta lite, tillbaks till 22 för att se showen, Mamma Mia.. Kul att se ju!!! Och avslutade med club-dansen innan de var dags att sova...

8/7
Upp tidigt igen, de var dags för vattenaerobics denna gång vid 10.30, riktigt kul ju :D Hängde sedan med på bågskytte vid halv 12, de var super, första gången för mig!! Jag lyckades få blåmärke ialf från bågen xD haha. Efter de så tog jag mig till poolen och havet en snabbis, hihi. För att sedan vid 15 fortsätta med aktiviteterna, testade på Afrikansk dans, haha. De var askul, och Emelie är alldeles crazy ; ) haha. De blev pilkastning efter de också, haha. Sen tog jag mig upp och fixade mig för att ta oss till stan igen, kikade runt och ät lite : ) Tillbaks på hotellet till 22 igen.. Show igen, denna gång var de dans-quiz, vi skulle få gissa vilka danser de dansade och från vilket land de kom :P De var riktigt kul, och Emelie dansade värsta coola hiphop-dansen, åååh!! Men de gick la inte så bra för oss i quizen xD Dags för club-dansen igen :D iiih. Sen var jag fram och tog kort tillsammans med dem och pratade lite grann!! Sen var de sovdags...

9/7
Upp tidigt igen, denna dag skulle vi på utflykt, en halvdags.. Vi var iväg till Drakgrottorna i Porto Cristo, de var riktigt grymt asså.. Ner typ 23 m under jorden, så coolt!! Efter de så åkte vi in till Porto Cristo för en fotopaus, de var väldigt fint där ju : ) Sen vidare till Manacor för att åka till en butik som sålde/gjorde Majorica-pärlor :D De var såååå fina men så sjukt dyra :S haha. Jag som ville ha ju, menmen. Efter de så åkte vi tillbaks till hotellet.. Jag hann ner till havet en snabbis och sedan vid 15 så drog jag mig till scenen, dags för aktiviteter igen, denna gång salsa-aerobics :D Yeah så himla kul.. Sen var de fotboll efter de, men jag fick inte vara med för jag hade inga träningsskor xD haha. Men jag hjälpte Emelie lite istället : ) Sedan drog jag iväg och fixade mig för kvällen, drog ut på stan igen.. Tillbaks till 22, och denna kväll var de nån äldre karl som sjöng lite olika låtar, Elvis bl.a.. Inte en sån bra show tyvärr.. Club-dansen blev de efter de :D Där dansades de för fullt, hihi. Efter allt så satt vi kvar en stund, Emelie kom och pratade lite också, hihi. Trevligt : ) Och sedan var de dags för sängen...

10/7
Upp tidigt igen.. De var ju vattenaerobics vid 10.30, så skönt att börja dagen så!! Följde med på luftgevärsskytte efter de, och de gick la sådär, men de var kul ju : ) Sen var de lunch-tid så Emelie drog iväg nånstans.. Så jag for ner till havet till resten av folket xD haha. Låg där en stund i värmen, sen tillbaks till kl.15 för att köra lite step.. Jag fick leda om jag ville, men nej, hade jag vare lite förberedd på de så visst ; ) haha. Men Emelie var duktig trots att hon inte hade kört de förut.. Sen var de dags att fixa sig för ännu en kväll på stan.. Show på kvällen, Orientalisk/magdans-show, så sjukt häftigt, de är verkligen grymma :D Avslutade med club-dansen som vanligt :D Och lite snack med Emelie efter de, frågade henne här om jag fick komma upp på scenen dagen efter (11/7) och dansa club-dansen för de var sista gången innan vi åkte hem, så hon skulle kolla med Filipe : ) hihi. Sen efter lite snack där så blev de dags för sängen...

11/7
Upp tidigt igen. Började dagen med yoga vid 10.30, haha. Nu var vi på gräsmattan och körde istället för på scenen för vi var så många.. De var skönt!! Efter de blev de pistolskjutning, så där hängde jag såklart på :D Gick inte så bra för mig, men Emelie var grym ; ) haha. Lunch igen så jag drog ner till resten som låg nere vid havet.. Där jag och Ankan sköt lite boll med rackert ;D haha. Tillbaks till 15 för att köra lite salsa med Emelie och Filipe, men de var tydligen inge folk som ville.. Så jag var fram och pratade lite, kollade upp om club-dansen och jag fick dansa på scenen på kvällen då xD hihi. Filipe tog upp mig så vi dansade lite salsa medans Emelie hämtade något xD Pratade lite mer med dem, sen stannade jag kvar och spelade lite sjoelbak, HAHA, de var kul.. Efter de så var klockan lite mycket, så jag drog iväg och fixade mig för ännu en kväll på stan, haha. Men som vanligt, tillbaks till 22 för showen.. Denna gång var de lite Latinodans-show :D Så sjuktbra, en av de bästa showerna : ) Dags för club-dansen, Emelie letade efter mig xD haha. Men jag kom upp på scenen iallafall.. De var så hiiiimla kul asså :D Tack Emelie och Filipe :D och ni andra med!!! Pratade lite snabbt med Emelie efteråt, för hon skulle vara ledig på lördan, hon är mys!! Sen drog jag upp och gjorde kväller också...

12/7
Sov länge denna dag.. Tog oss ut på stan en snabbis för de var inte så fasligt varmt.. Men de blev så att vi gick ner till havet efter de, där låg vi en stund.. Alldeles för varmt för mig, haha xD Sen fixade vi oss, packade typ i allt i resväskorna innan vi begav oss ut på stan igen, på andra sidan denna gång : ) hihi. Shoppade allt vi skulle ha och så.. Åt och grejs.. Mamma och Robert tog kort, som de sedan fick i 3D i glaskuber, hihi. Mamma ville att jag och Ankan med skulle ta men jag vägrade typ.. Så vi gick tillbaks till hotellet, och rätt som de var när jag kollade upp så mötte vi Emelie, haha, pratade lite snabbt med henne :D Satt på balkongen ett tag, sen trallade vi tillbaks till kort grejen, så mamma skulle få en glaskub med oss i xD haha. Så vi fixade de och sedan gick vi tillbaka, satt på balkongen en stund och pratade.. Sen blev de kväller...

13/7
Hemresedagen : (. Upp tidigt, packade klart min resväska.. Fixade mig och tog mig ner till scenen, kollade lite på vattenaerobicsen, men de började smådugga lite så jag drog in och lite så : ) haha. Upp till de andra och kollade rummet så inget blev glömt, åsså tog vi ner våra väskor och låste in dem i nåt rum på hotellet.. Sen rusa jag ut till scenen, hihi, de var dags för luftgevärsskytte : ) De var jag, Emelie och två karlar till xD Den som vann skulle bjuda alla på öl på kvällen ; ) HAHA. Och jag vann, yeah, men jag skulle ju åka hem så jag slapp bjuda, wohoo :P Pratade massa med Emelie, att vi skulle hålla kontakt och sånt dära.. Myyys!! Sen blev de matdags för oss, drog iväg till stan men de blev bara glass för allihopa, ingen var hungrig xD haha. Jag skyndade mig tillbaka sedan för att hinna till 15 men var där vid halv redan.. haha. Vid 15 så kom Emelie fram till mig med ett diplom i handen HAHA, hon tyckte jag skulle ha ett sådant för att jag har deltagit i typ alla aktiviteter, vadå sööt liksom : ) hihi. Och sedan fick jag hennes mailadress också -tack hihi- Också blev de dags för salsa-aerobics, suuuperkul verkligen!! Tog ett kort med henne efter de, jag var bara tvungen liksom, hihi. Pratade lite smått, sen gick jag till resten som satt en bit bort.. Sen skulle vi på toa och sedan hämta våra väskor och sådära.. De gick iväg och jag gick till Emelie för ett sista hejdå.. Kramkalas, snyft, kommer sakna dig och allt sånt där som hör till typ.. Hon är underbar, hihi!! Sen var de bara gå iväg och hämta väskan och allt.. Satte oss i foajen och väntade på bussen som skulle komma 16.15.. Bussen kom och de var dags att åka.. sååå tråkigt ju : ( jag ville inte.. åååh.. Kom till flygplatsen strax innan sex typ.. Checkade in och gick till gaten.. blev lite krångel vid gaterna där xD byte hit och byte dit.. Flyget blev försenat också, men bara typ 20 min.. Och resan gick väl bara bra hemåt.. Åkte över ett åskväder också, mysigt :D haha. Runt elva typ så dansade jag och Ankan club-dansen sittandes på flyget (A) haha. Hemma i Sverige igen vid halv 12 typ : ) Najs och kallt xD haha. Taxin hämtade upp oss och vi var hemma i viken igen vid halv två ungefär.. Då vare bara packa upp väskan och sånt dära.. Sen blev de datorn och sedan sängen...

De var min Mallorca resa :D Härligare än någonsin ju.. <3
Bilder kommer i nästa inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback