Nånstans i Enskede gård xD

2008-07-20 @ 13:58:15
HAHA, ja där befinner jag mig just nu HAHA. I ett hus där... Micke ska ju va med på en tv-inspelning så de håller på för fullt.. Men de går galet segt asså xD haha. Jag är huuuungrig ju...

Klockan ringde ganska så tidigt imorse.. Vi gjorde oss klara och tog oss in till centralen för att lämna av Sara vid tåget.. Pratade ett tag och sedan hoppade hon på, trååååk ju, men vi ses la ju snart igen :D iiiih!!! Sen tog vi oss till gullmarsplan, för de var där han skulle hämta upp oss.. Skulle komma vid elva men han kom lite efter, men iallafall, vi har varit här sedan dess.. och jag börjar tröttna lite smått faktiskt xD HAHA.

Jag sitter här ensam i ett vardagsrum med datorn i knät typ.. Dem springer lite fram och tillbaks här xD haha. Jag tänkte blogga lite om krysset, men orkar fan inte nu, så får fixa de ikväll eller när vi kommer hem iallafall.. Hoppas bara vi inte blir kvar här allt för länge xD HAHAHA.
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback