Ny dag...

2008-07-26 @ 11:43:33
Jag har inga direkta planer för denna dag... Om jag orkar och hinner så ska jag ner på stan och köpa en ny kalender, den andra tog ju slut nu i veckan här.. haha. Jag bara måste ha en ju, jag har blivit beroende av sån ju xD HAHA.

Klockan stod på ringning vid halv tio här, tror ni jag kommer upp, neeej xD Jag gick typ upp för en liten stund sen bara, de var ju så jäkla skönt att ligga kvar.. men de är fortfarande stekhett här, och jag såg att mina fönster är stängda xD HAHA. Och jag är tröööött, de blev lite sent, stängde väl ner här vid fyra typ.. De blev inget film tittande, de orkade jag inte.. Jag fastnade inne på tv3s hemsida xD HAHAHA. Nathalie är gryyyyym <3 hihi. Tänkte att jag skulle glo vidare idag...

Men nu ska jag ta och fixa mig, duscha och äta frulle... Hörs senare!
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback