Onsdag!

2008-07-16 @ 23:39:13
Efter jobbet idag så har jag inte gjort mycket alls.. Suttit här vid datorn och fixat med bilderna.. De tog mycket längre tid än va jag väntat mig xD HAHA. Men de blev fixat iallafall! Jag har även pratat massa med Micke och Milla och de gör jag ännu.. Mysmys!! Jag kollade nyss på en inspelning från Mallis när jag dansar club-dansen, haha. Guud va jag saknar de, åååh!! Jag och Ankan har kollat lite resor idag också, tillbaks till Mallis xD HAHA vi vill verkligen tillbaka.. Men vette fan om de går, vi skulle la kolla upp de lite granna!! hihi.

Ska jobba imorrn igen, dryyyygt!! Men imorrn lär jag städa noga, HAHA, men de går ändå snabbt liksom xD Åsså lär jag la packa lite och sånt dära, och blogga, de är viktigt ju ; ) hihi.. Men snart bär de av på nya äventyr, så skööönt : )

Nu blinkar de här, så lär sluta skriva xD
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback