Pigg ?!

2008-07-28 @ 11:07:50
Haha, de var lite och ta i de... Klockan ringde vid 10, och jag kom konstigt nog upp ganska så direkt.. Jag är lite trött men inte alls som jag brukar vara, så de kanske var bra att lägga sig sent och gå upp tidigt ju xD HAHA. Kom ju faktiskt i säng lite efter fyra ju xD Då kände jag att de var dags att sova, för mamma skulle ju strax till jobbet då, haha.

Men iallafall, här sitter jag nu!!! Och gör inte mycket alls, tänkte ta på lite musik och bara slappa här : ) Lär ta och packa sen också, eller om man skulle göra de först så slipper jag de ikväll, hm ^^. Kan ju iallafall försöka tänka ut nå kläder att ha på sig på allt xD HAHA. Och jag måste ju få tag på Henne också så jag vet lite grann vad jag ska göra ; ) haha.

Skriver mer senare igen...
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback