Sängdags snart...

2008-07-28 @ 23:29:04
Här sitter jag och de är nog de ända jag gjort sen sist också... Har inte hänt mycket alls med andra ord. Pratat med massa vänner på msn, de är ju alltid mysigt : ) hihi. Lyssnat på musik och glott på massa klipp, myspys!! Och jag fick tag i henne också, va mys.. Jag längtar något enormt asså, åååh!!

Jag ska nog fixa klart med min packning nu, lär kolla vilka skor som ska med, haha. Och se till så att allt får plats i väskan, mycket viktigt!!! Och jag funderar på hur jag ska göra med datorn, om den ska med eller inte, just nu känns de som att den stannar hemma faktiskt.. De är galet drygt att släpa den... haha.

Skriver mer imorrn innan jag åker : ) thihi.
Nu ska jag ner och kolla med folket va dem gör!
Smiling in love
/ C.



Denna brud imorrn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback