Vaken ännu...

2008-07-26 @ 02:42:45
Ja här sitter jag ännu och blänger.. HAHA. Jag har publicerat ut inläggen nu iallafall, de är bara scrolla ner och läsa om ni känner för de ; ) HAHA. Och filmen har tagit slut också, men de var så galet bra.. Sett den massa ggr förr, jag rekommenderar den, 28 dagar hette den : ) Sen hann jag se slutet på Tro, hopp och kärlek : ) Den är också bra, sett den förr : )

Nu sitter jag här och blänger ja xD Och glor lite smått på tv, vet inte om jag ska vara vaken och kolla på filmen som börjar vid 3.20, Änka på låtsas :P Hmm, tål att tänkas på ju ; ) Fast de vore ju skönt att sova, men de är ju så jäkla hett här :S HAHA. Vi får se vad som händer...
Smiling in love
/ C.

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie & Simon

Hej Carro!! Trevlig läsning!!! SER att ni hade jättekul!! Var rädd om dig!!! Kram från oss!!!

2008-07-26 @ 10:10:37
URL: http://evamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback