5/6 - Anländer till Stockholm

2008-06-09 @ 22:32:28
Min buss mot huvudstaden gick vid 14.10 och jag var nog framme starx efter 17 ungefär, lite försenade var vi, för de var köer in och skit!!! Micke mötte upp mig, treeevligt att ses igen ;D Och vi for raka vägen hem till han och lämnade min väska och åt lite, för att sedan ta oss ut till kungsan : ) De var ju Smaka på Stockholm där och Charlotte Perrelli skulle uppträda där senare!! Mötte iallafall Milla och Emma där, sjuktkul att ses igen :D hihi. Sen kom även Martin också, najs!! Vid ungefär nio så kom Perrelli ut på scenen och körde några låtar, hon var grym, thihi!! Hero var grymmast ;D Efter allt så tog vi oss till sidan för att vänta på henne.. Då träffade jag Daniel och Jessica från Rent musikalen, haha, så jag pratade med dem lite : ) hihi, trevligt, var ju över ett år sedan ju!! hihi.. Men sedan kom Charlotte ut och jag fick ett idolkort, wohoo! HAHA! Sen drog vi därifrån, tog hejdå av varann och jag och Micke tog t-banan hem till han : ) Där satte vi oss vid datorn, så han la över sina bilder och sådära.. Sen hmm, vet inte va vi gjorde, låg väl och prata massa iallafall innan vi somnade gott : )

   
1. Therese Löf. 2. Perrelli sjunger. 3. Perrelli efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback