7/6 - Lidingö tidning ;D haha.

2008-06-09 @ 22:35:00
Denna dag så vaknade vi inte så himla tidigt, kom upp och gjorde oss klara!! Vi tog oss till centralen och mötte upp Emma och Anna-Karin där vid ungefär ett-tiden : ) Och tog sedan pendeln/bussen ut till Lidingö centrum, de gick ganska så fort att komma ut dit : ) Hittade snabbt scenen men Sanna skulle ju vara vid kl.14 så vi hade lite tid att snurra runt i centrumet.. Letade reda på Expert och där beställde vi "Den nakna sanningen" HAHA, så sjuktbra ; ) Sen snurrade vi runt lite till och vi träffade även Anna där, trevligt ju :D hihi. Strax innan två tog vi oss fram till scenen, vinka till Sanna lite snabbt och vid 14 så kommer hon ut på scenen :D iiiih!! De skulle dela ut ett pris också, nämligen Årets Lidingö-bo och självklart fick Sanna de, Grattis till henne :D thihi.
Sen började hon med Strong, och de hon sa innan var kul xD HAHA, ja jag älskar ju låten (a) hihi. Sjöng med i hela låten, haha, ögonkontakt -me like-!! Sen babbla hon lite och fortsatte med Empty room och jisses vilken allsång de blev på den.. åååh de var underbart!! Mycket ögonkontakt med Sanna med, hihi, hon är sööt!! Och avslutade med Nobody without you, där de också sjöngs med och ögonkontakten fanns ^^ hihi.
 
Efteråt blev de signering, vi stod kvar nedanför och pratade lite.. Träffade även Sannas mamma och prata lite smått med henne, trevligt!! hihi. Sen gick Micke iväg och hämtade ut "Den nakna sanningen" som vi hade beställt.. Sen stod vi där och pratade lite och sådära.. När nån helt plöstligt knackar mig på axlen, HAHA, och frågar om jag är där för Sanna ;D Ja självklart svara ja ; ) haha. Han ba: får jag ställa några frågor för Lidingö tidning? HAHAHA jag ba: ehhh okeej HAHA, de var sjuktkul asså!! Så ja, de blev en liten intervju där också, tog kort på mig och så!! Efter de så tog vi oss upp till Sanna, hihi, vi stod på trappen bakom där och väntade till sist, då kom han som intervjua mig igen och fråga lite grejer HAHA.. Kom iallafall fram till Sanna och lämnade över Rix-skivan som hon blev grymt glad över :D hihi. Och han fotade massa när jag stod där vid henne xD Sen pratade jag o Sanna lite till, tog kort och sa sedan hejdå : ) Hoppade ner från scenen men stod kvar där nere en stund.. Hon blev intervjuad av lika tdining som mig, så vi kanske kommer i lika artikel då xD HAHA. De slog mig sen att hon får nog den tidningen, hon bor ju fan där xD shiit asså!!! När de var klart så kom hon ner och då tog vi ett till kort tillsammans HAHA, hon är hääärlig!!
Sen drog vi tillbaka till centralen och därifrån tog vi oss alla hem till Micke för grillning och allt.. Men först stannade vi till i Mörby centrum på Hemköp för att handla ;D haha, och de var galet kul HAHA. De blev inte så värst dyrt, handlade pommes, kött, dricka och mackor, yoghurt och dricka för morrondagen också ; ) Väl hemma hos Micke så kikade vi lite på inspelningarna, men sedan satte vi igång och grilla, så vi drog ut på gården ;D haha, och de gick bara fint att grilla, Emma var grym, hihi!! Tog oss in och åt, väldigt gott var de!! Efter maten så blev de singstar, vi tävlade i lag, väldigt kul var de ;D haha. Sen var de dags att diska, och de gjorde A-K så fint (a) Medans jag och Micke fixade mackorna för morrondagen och Emma duschade!! Sen la Micke in alla bilderna på datorn och la över alla inspelningar från mitt usb-minne och vi la över bilder till mig, hihi!! Sen duschade även A-K och Micke den kvällen : ) När allt de var klart så gick vi och la oss typ, eller först packade vi våra väskor och allt som skulle med.. Vi la oss och kollade lite på tv, vi hittade Fångarna på fortet, fast på franska då, HAHA, de kollade vi på tills de var slut och sedan gonattade vi xD

   
1. Handlar på Hemköp. 2. Jag. 3. Fixar inför grillning. 4. Emma vid grillen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback