Äntligen...

2008-06-18 @ 18:07:03
hemma igen... haha!

Var ju som sagt till gammel mormor, hon bodde väldigt mysigt : ) hihi. De blev massa fika där, gottgott!! Sen satt vi mest där och pratade... och jag blev trött xD HAHA. Men nu är vi hemma och jag sitter nu i sängen här med datorn i knät.. De händer inte mycket alls här, jag har tråk.. jag borde plugga men de orkar jag inte just nu asså, haha!! Jag ska nog ta på lite musik, jag brukar oftast glömma bort de när jag sitter vid denna xD HAHA.

Snart blire mat också, gött... eller om en stund kanske, men iallafall, jag är ju hungrig!!!
Midsommar i helgen också, naajs!! får se vilka vi blir blir här xD haha.
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback