Att göra...

2008-06-04 @ 11:20:38
Vaknade vid lagom tid idag, runt halv elva fast klockan ringde ju redan vid nio HAHA. Har inte hunnit med så mycket ännu, nyss duschat typ, ska ner och äta lite frulle strax, sen får vi se vad som händer... Har mycket på min lista som ska göras, men vissa grejer går ju snabbt att fixa ju : ) hihi gött!!!

Att göra-lista... (innan jag åker imorrn)
- Åka till valbo
- tömma band
- lägga över inspelningar på usb-minnet
- noppa ögonbrynen xD
- packa
- jobba ikväll
- blogga
- bränna film ?!?

Som sagt... lite har jag att göra idag iallafall, får jag tid över så finns jag på msn ;D haha. Nej nu ska jag torka håret lite och ta mig neråt.... skriver senare!!!
Smiling in love
/ C.


- nu är de nära, jag saknar er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback