Bokat!!

2008-06-03 @ 16:38:30
Kom in för en stund sen, galet hett på altan ju xD typ 30 grader där :S men jag ska la egentligen inte klaga, haha. Men lite färg har jag fått iallafall, hihi!!

Nyss bokat bussen för helgen också, så de är klart, hääärligt : ) hihi. -längtar-

Snart de är mat också verkar de som xD eller om en stund iallafall, de började med maten nu.. Och vid sex ska jag iväg till badet och köra vattengympa, spännande och se hur många de blir, några stycken tror jag bara.. Efter det är de raka hem till radion och försöka få in en viss radiokanal xD HAHA.

Skriver igen efter jobbet...
Ciiiiao
/ C.

Kommentarer
Postat av: Angelica

lägg dig inte i andras liv, sköt ditt så sköter nog carro sitt. hon bestämmer själv vad hon vill göra på sin fritid, och du har ingenting med det att göra. och en sak som är riktigt töntigt är att man döper sig själv till "haha". varför inte skriva dit sitt namn och stå för vad man tycker och tänker istället? skaffa ett liv förfan, och kanske ett namn på en gång.

2008-06-03 @ 17:00:43
URL: http://adilen.blogg.se/
Postat av: Emma

Det inte bara verkar vara töntigt utan är TÖNTIGT, OMOGET och bara allmänt STÖRT att skriva så där... Är du så avis på henne? Skaffa dig ett liv!

2008-06-04 @ 15:03:23
URL: http://stalismalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback