Dagen idag...

2008-06-17 @ 23:59:47
Det har inte hänt så mycket idag... Jag har la mest suttit här!! Pratat med vänner och lyssnat på musik... Kollat på lite tv med syster, på vänner och sjunde himlen bl.a. Och har även kollat lite på mello dvdn, de var aslänge sen.. så mycket minnen ju, ååååh mello-helgen i mitt hjärta <3 thihi. Och jag har även kollat igenom lite klipp på datorn, shiit vilka minnen de finns, gaalet.. Va mycket kul man har varit med om, ååh, jag längtar tillbaka :D

Nu sitter jag här och pratar lite på msnis, myspys : ) Och lyssnar lite på underbara fröken Aldén, thihi.. hon är kärlek <3
Smiling in love
/ C.

Kommentarer
Postat av: Mika

26/2-2/3 & 14-16/3 föralltid <3333

2008-06-18 @ 09:57:54
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback