...

2008-06-05 @ 00:17:11
Nu äntligen har jag packat färdigt, typ.. haha, svårt ju!! Känns som jag packade för en hel vecka men de är ju fan ba fyra dagar xD hahaha!! Men lite småplock kvar som jag kan packa i imorrn, jag ska ju använda de liks!! Lär bara komma ihåg att packa ner ett par extra skor också, hihi...
Fastnade här nu igen och lyssnar lite på musik och glor runt på bloggar... haha!! De ska inte bli en sån sen natt här igen, de har blivit de ända sen jag fick bärbara xD hahaha!

Imorrn ska jag ner på stan och kolla om jag hittar leggings och en kofta xD Behöver de till helgen, haha!! Tänkte faktiskt ta och sola också men de kommer jag aldrig hinna me xD HAHA, får se helt enkelt, slänger in ett inlägg imorrn innan jag åker till huvudstaden : )

Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback