Fastän regnet öser ner...

2008-06-23 @ 20:13:14

Det blev en tripp till Valbo idag med mor och syster... Mamma kom in och fråga om vi skulle åka, för jag hade nämnt att jag lära att nya linnen xD haha. Men först till dollar där jag fick ett par foppa-toffler xD HAHA. Sen in till valbo, men tror ni jag hittade något linne då, neeej, hahah så drygt.. de blev ett bar korta vita leggings istället, mycket bra : ) hihi. Sen åkte vi förbi Björksätra kiosken så vi fick hämta ut våra bikinis, wiiie, men de tråkiga är att jag får min underdel nästa vecka och då är vi inte hemma ju : ( så surt, jag som ville ha med den till mallis, HAHA!! Hämtade även ut min tågbiljett där, så nu finns dn här hemma : )

Som sagt så är resväskorna hemma här nu, men jag har inte riktigt orkat packa något ännu, men jag ska la gö de här snart.. Imorgon kanske, känns bäst så xD haha. Nu sitter jag här och kollar runt och pratar lite med Micke : ) najs hihi!!

Ska se om de är något bra på tv ikväll...
Smiling in love
/ C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback