Gaah...

2008-06-12 @ 00:14:48
Jag har knappt börjat plugga ännu... de är helt sjukt asså :S eller lite har jag la skrivit men de är jäkligt svårt.. jag ska ju "blogga" lite om vad jag tycker om satsschemat och om en artikel vars rubrik är "Grammatikens grundfärg samma som zebrans" HAHA xD Men jag lära firra de här, behövs ju bara en halv A4 om varje + att de är radavstånd också.. Ja Carro de här fixar du, men mitt huvve är trött xD HAHAHA. MÅSTE, KÄMPA PÅÅÅÅÅ!!!!


Och här spelas en helt underbar låt asså, ääälskar den <3 Sonja Aldéns Nån som du!!!

För nån som du, så kan jag lämna allt jag har
med nån som du, blir hela världen underbar
Jag har drömt så många drömmar, kan den här nu bli sann
Med nån som du

Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback