Hemma!!

2008-06-12 @ 13:50:05
Jag kom nyss hem från skolan, där blev jag kvar ett bra tag , hahaha! Jag åkte ju som sagt dit till tio, skrev ut pappren så A kunde få dem : ) Och de var bra (a) hihi. Sen pratade vi lite granna och sedan skrev hon ut lite papper till mig, en lång jäkla artikel på 10 sidor om grammatik HAHA. Ja och jag fick sätta mig vid en dator och skulle sammanfatta allt, och skulle även presentera Diderichsen : ) Han gick de snabbt att skriva om, de andra håller jag på med ännu, men jag kom typ halvvägs iallafall, och de är rooooligt :D HAHA. Fast man blev jäkligt trött asså.. Men ska ta och skicka över de jag skrivit till A nu så hon får läsa igenom och sådant till på måndag : ) hihi. För i helgen hinner jag nog inte med de...

Nu ska jag ta något att äta och sen hämta A-K typ : ) hihi, så vi ska iväg och handla lite, yeeah!!

Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback