Home again...

2008-06-10 @ 16:02:21
Ja nu har jag kommit hem igen... Var ju som sagt till Owe Jansson med syster och mormor, men där hittade inte jag något iallafall.. Sen for vi vidare till Valbo och de verkligen spöregnade/haglade när vi kom fram xD HAHA. Men där snurrade vi runt ett tag, jag hittade fan inga linnen alls, de slutade med ännu en bikini, en neon rosa :D HAHA, så sjukt snygg asså, och de kommer bli galet snyggt i sommar när man blivit brun!!!

Sitter här och ugglar nu, tänkte ta mig ner och fixa lite glass och jordgubbar, mumsmums!! Och sedan fixa de där med fördjupningen till imorrn, så de blir klart, jag måste ju, annars blir hon galen ju xD HAHA, åsså lär jag fundera på lite hur de blir till helgen och veckan, hmm...

Nej glass och jordgubbar var de nu....
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback