Inte än...

2008-06-22 @ 16:20:20
yees, jag har inte hunnit ätit frulle än xD HAHA. Men jag har duschat och gjort mig klar och packat ihop väskan och sådära!! Inte vare till affären än heller, de får bli imorrn helt enkelt, för nu är väl kiosken stängd där!! haha. Men jag har lagt över massa klipp, allt från Diggiloo ligger på datorn nu :D Så gött verkligen, mysigt att se ju.. har ju knappt sett de sen jag var där på plats xD haha. Men va mycket jag filmade, haha :S :P men de är la kul att ha kanske : ) Så nu är de bara de från Skansen kvar att slanga över, men de orkar jag inte nu...

Nu sitter jag här och skriver packlista... De är ju väldigt mycket som hänger med till Sthlm som också ska med till Mallis.. Lär skriva upp så jag inte glömmer något till Mallis ju xD haha.

Äta frulle kanske... hmm!!!
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback