Jag räknar ner...

2008-06-25 @ 00:32:40

Här sitter jag eller ligger närmare bestämt.. Ligger i min säng med datorn i knät, som vanligt!! Och lyssnar på musik, helt lövely musik ju <3 Annars gör jag inte så mycket mera, jag börjar bli trött igen också.. Jag vill inte.. HAHA. Fast jag borde sova tidigt idag asså, hmm...
Morgondagens planer... skolan en snabbis, banken (lägga in pengar), stan kanske, plugga, packa i omgångar xD, blogga osv ;D hahaha, de ska hinnas med en hel del tydligen... gaah!!

Nu äre fan bara FYRA dagar kvar tills jag drar till Mallorca, de är helt sjuuuukt, att vi snart kommit fram till den dagen, shiiit!!! De ska bli ashärligt att komma bort ju, men jag missar ju såklart en del här hemma, de känns lite surt menmen! Jag ska ju hinna med en Stockholms tripp också innan jag åker xD HAHA, ojoj de är galet asså!!! Men GUUUD va jag längtar :D

Smiling in love
/ C.


- La la la la la, la la la la la la Du är allt för mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback