Kommer sakna er alla <3

2008-06-29 @ 01:45:52

Jag kommer sakna ER såååå sjukt mycket nu när jag åker till Mallis... I hela TVÅ veckor... hur ska jag klara mig utan er, HUR?!?! Men Ni alla kommer finnas i mina tankar, ständigt <3


Team Caracola.
Jag vet absolute inte hur jag ska klara mig utan er dessa två veckor.. Okeej, tänker väl alla, att de inte alls är lång tid.. Men för mig, för oss, är de sjukt lång tid.. har man träffats typ varje helg under en lång period nu så känns detta aslångt. Ååååh, men som sagt, ni kommer finnas med mig var jag än är, alltid i mina tankar!! Kärlek <3

Mika.
Gumman, jag kommer saaaaakna dig galet mycket också, men de gör jag ifs redan, men gaaah utan dig i två veckor, ååååh <3

...Sonja, Nathalie, Emma, Frida, Emilie, Sanna..
Jag kommer sakna dessa brudar något enormt också, så mycket kärlek över dem <3

Och såklart... alla ni andra också, saknade&älskade!! -nivetvilkaniär-

J A G  S A K N A R  E R  R E D A N !!!!


men... Vi ses när jag kommer hem igen :D
Tack för att Ni finns, Ni är Kärlek för mig <3


Kommentarer
Postat av: Mika

Saknar dig Baby, men snart är det augusti och då får vi ses igen, saknar dig sjukt mkt alltså... <3

2008-06-30 @ 20:57:15
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback