Lööördag!

2008-06-21 @ 16:38:56
Idag vaknade vi i skaplig tid, redan vid 10 typ : ) haha, vi åt frulle och gjorde oss klara.. De blev lite kubbspel igen, HAHA, men de gick inge bra som vanligt xD HAHA. Vi bytte lite lag, men de gick skit för mig ändå xD HAHA. Då gav vi upp för stunden... Och vi + ankan drog till mormor med rabarber xD haha, och de skulle fika, mums va gott!! Men de blev inge för oss för vi lära typ hem och äta. Så vi åt och satt och prata här ett tag!! Sen skjutsade Yvonne oss till resecentrum, där A-K hoppade på bussen till Gävle och vidare hemåt.. Tråkigt att säga hejdå ju, men vi ses ju som sagt redan om några dagar, treeeevligt :D thihi. Sen dess har jag inte gjort ett piss...

Sitter här och käkar lite choklad just nu, tänkte boka tågis.. Och jag ska även se om jag kan langa över nåt från något band till datorn xD haha. Behöver ju ha nåt/några tomma iallafall, om man skulle få för sig att filma något på Mallis : )

Ska ta och firra de nu... Bye!!
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback