Måndag!

2008-06-09 @ 15:32:39
Jag är förkyld om något asså... shiiit!!!

Vet inte när jag vaknade idag, men de var la runt tio-halv elva typ : ) Gjorde mig klar och bestämde att jag skulle hänga med Ankan till stan, så vi drog dit runt ett.. Hon skulle kolla lite cyklar, sen tog vi oss till Komvux för jag lära prata med läraren lite snabbt, ska tillbaks dit imorrn och snacka, vidare till Rusta och Dollar för att sedan ta oss till Bessemer så Ankan kunna plocka ur sitt skåp där och sedan raka vägen hem!! Nyss kommit hem typ, sjukt jobbigt att gå asså :S

Nu sitter jag här och snuvar, haha!! Ska la blogga lite om helgen om jag orkar tänkte ja, och även plugga lite, HAHA!!
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback