Måndag!

2008-06-23 @ 13:11:33
Klockan ringde vid nio men jag orkade inte gå upp då.. Kom väl upp starx innan 12 här, mycket skönt : ) Och jag orkar inte ta mig till skolan idag heller, åker dit imorrn istället, haha!!  Sitter här och blänger nu men ska la göra mig klar snart och ta mig till Björksätra, till kiosken.. Våra bikinis har kommit, så de lär jag hämta ut :D plus min tågbiljett ;D HAHA. Tänkte att jag kunna göra allt samtidigt...  Mamma är iväg och hämtar resväskor nu med, så man kan ju börja packa lite smått, najsigt ju : ) Resten av dagen vette fan va man ska göra, boka buss lär jag göra, men de går ju snabbt xD haha.

Aja vi får se vad som händer helt enkelt, känner jag mig själv så sitter jag här hela dagen...
Smiling in love
/ C.

" Här står du, med allt jag velat ha
Som ett svar på frågorna jag bar
I mitt bröst
Nu ser jag allting klart
Här står jag, med världen i min famn
Och jag flyger över hav och land
För lyckan bär ditt namn
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback