Min dag..

2008-06-02 @ 00:31:26
Jag åkte ju som sagt ner till pappa idag igen, haha.. Satt typ där hela dagen, skickade över massa videos till Emma, mycket minnen :D hihi. Gud va vi har skrattat, hahah xD Kollat massa olika klipp, pratat med gänget och fixat rix-skiva till S : ) Najsnajs... Åkte hem vid sju, då vare mat här hemma.. Sen satte jag mig vid datorn igen, den gamla för att rensa lite bilder och grejs.. Så de har jag hållt på med hela kvällen, de går liksom sådär xD HAHA, för typ varannan skiva blir de fel med :S Skitknas... Har även snackat med gänget igen :D Vi ses snart WOHOO!!

Nu sitter jag här vid nya datorn, lite segt att skriva men jag lär mig väl xD haha. Jag har typ gett upp att bränna ut bilder för kvällen/natten xD HAHA! Nu ska jag ta och flytta över lite grejs och musik till denna dator.. hihi.

Smiling in love
/ Carro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback