Mys på altan.

2008-06-02 @ 21:42:52
Just nu sitter jag och ankan ute på altan med varsin dator och filt omkring oss.. Lite kyligt är de faktiskt men mysigt att kunna sitta här ute och skriva på datorn, haha! Vi har typ nyligen beställt bikinis, jag beställde den på bilden breve här, hihi. Efter många om och men liksom, jag ville ha en annan hallonröd först men den tog typ slut :S haha. Så de fick bli den vit aktiga..

Nåt mer idag har inte hänt, jag har suttit i vardagsrummet hela tiden och knappat på datorn. Ankan kom och gjorde mig besök också, treeevligt!!

Sitter just nu och chattar lite smått på msn och lyssnar på musik : ) Och funderar lite på vad man ska hitta på på midsommar, har lite idéer och så, men ska kolla upp de så får vi se hur de blir : ) hihi.

Smiling in love
/ Carro.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback