Ny månad...

2008-06-01 @ 11:41:17
Shiiit asså, vi är redan inne i Juni månad, WOHOO!! De har gått sjukt fort må jag säga, och de har hänt en del i maj månad också, mycket minnen har de blivit.. Trevligt trevligt...

Men en ny månad framför oss, och de väntar massa skoj denna månad... Redan nu på torsdag så åker jag ner till Stockholm igen, wohoo!! Träffar gänget och vi ska leva loppan på sthlms gator, yeah ;D Very najs ska de bli!! Sen blir det lite fler trippar är de tänkt iallafall, haha! Och i slutet på denna månad så drar jag till Mallorca i två veckor :D WOHOO!!

Vi välkomnar iallafall Juni månad :D Superdag också, solen skiner och de är säkert varmt ute xD hihi. Ska nog ta och fixa mig lite nu och ta mig ner till pappa igen, när jag väl kommer härifrån xD Duschen blev preciis upptagen, faan!! haha.

Smiling in love
/ C.


- jag räknar dagarna, soooon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback