Onsdag!

2008-06-04 @ 19:28:13
Nu är snart denna dag förbi, tycker den gått jäkligt fort asså, eller så känns de bara så för att jag har haft fullt upp typ xD haha. Jag har hunnit göra en del från listan också, och de känns jäkligt skönt. Var ju till pappa idag, drog dit efter tolv, då langade jag över lite inspelningar på datan, så jag fick ett band tomt, så nu har jag två tomma : ) hihi. Skickade också över de sista klippen från kryssningen till Emma också, så nu har hon allt :D najsigt värre, de kommer bli en klockren film asså HAHA!! Hann även lägga in massa inspelningar på usb-minnet också, tyvärr fick inte allt plats, men de hinner vi med sen xD Sen lite efter två så kom mamma och hämtade mig och vi for till valbo, jag lära ju shoppa och de gjorde jag, de blev en tunika/klänning (orange med blommor på typ) och en turkos tubtop :D hihi. Sen hem till pappa igen till tre, satt där och pratade lite med Emma och glodde lite klipp.. Stack hem vid fyra och tog lite mackor och bytte om för att ta mig till badet och köra gympa vid fem.. De var inte alls mycket folk, men de gick bra ändå, så jäkla varmt där.. Sen raka vägen hem..

Nu sitter jag här : ) Håller på att packar lite smått och försöker testa ut lite kläder till helgen, de ska ju fan bli varmt, då kan man inte ha jeans på sig xD HAHA. Så lär väl kolla va man har för kläder som passar, hahah! Lyssnar lite på musik också, alltid trevligt. ".Tro på den du är, Låt ingen ta din glöd ifrån dig..." -lalala- ^^.
Ska fortsätta testa kläder nu...

Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback