Packdags xD

2008-06-25 @ 17:17:15
Här sitter jag igen, men som sagt jag ska inte bli kvar xD HAHA.

Jag fick upp syster min i god tid också, så hon hängde med till stan och vi tog banken direkt, så nu är pengarna inne eller slut redan xD HAHA. Sen trallade vi hemåt igen och tog mammas bil till mormor, där vi lämnade av videoband så hon kan spela in krysset och allsången till mig (a) HAHA. Sen blev de ica en snabbis, där försvann mina pengar på refill-kort xD hahaha, men de kommer nog behövas!!  Sen hem och har bara för en stund sen sett mamma betala räkningar på min bärbara, de var en rolig syn xD HAHA!!

Nu sitter jag här och lyssnar på musik, men ska inte bli kvar... Jag måste faktiskt packa också, så långt har jag inte kommit än ju... Men de ska la bli kul kanske, bara jag hittar nå kläder för Sthlm trippen xD hahaha!! Hörs senare!!
Smiling in love
/ C.

Tre låtar som rullar jämt och ständigt här hemma...
Sonja Aldén - Nån som du.
Caracola - Vamos Vamos
Sanna Nielsen - Strong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback