Packningen klar :D

2008-06-25 @ 20:15:24
Ja så känns de för tillfälle iallafall... Allt är ner packat till Stockholm, tror jag bestämt mig för kläder nu, eller inte för vilket jag ska ha varje dag och skit, men de finns väl alltid nåt ;D haha. Bara lite småplock som jag packar ner imorrn innan jag åker, hihi!! Mallis packningen har väl också gått bra xD Jeans, kjolar, klänningar, linnen och ja allt sånt är nerpackat... Bara alla småplock joks som ska ner men de är ju med till Stockholm nu först, får plocka över allt sånt när jag kommer hem liksom : ) hehe. Annars är jag klar med allt, så hääärligt : )

Nu sitter jag här och blänger, yeah!! Pratar med teamet typ och lyssnar på bra musik : ) Lite hungrig börjar jag bli också, hm, kanske ska ta mig ner och se om de finns något gott, hihi ;D Nu blinkar de för fullt här på msn, ska kolla de och fortsätta lägga in lite musik på mp4an xD HAHA.
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback