Redo!!!

2008-06-19 @ 15:42:40
Ja nu hamnade jag här igen... inget att göra nu ju xD Ringde till pappa tidigare och de gick bra att vi kom dit idag, yaay!! Mormor ringde så jag slapp ringa till henne xD haha, pratade lite grann och jag fick som jag ville.. Hon kanske inte blev så glad, jag vet inte, men de går ju fint, jag hinner ju hem och så : ) så gött, hoppas inte mamma lurar i henne massa nu så hon ändrar sig xD lär fixa tågbiljetten snabbt, HAHA!! Sen skulle jag ner och äta också, men jag började tömma diskmaskin istället, sen blev de yoghurt ;D haha mumsigt!!! Och jag har hunnit packa till pappa för helgen också : )

Nu sitter jag bara här och väntar på att klockan ska bli halv så jag kan hämta A-K : ) hihi.
Smiling in love
/ C.



Kommentarer
Postat av: Eva-Marie & Simon

Hej Carro! Ha en underbar midsommar! Sköt om dig! Kram E-M & Simon.

2008-06-19 @ 18:13:43
Postat av: Carro

E-M & Simon: Heej! Tack desamma :) Sköt om er ni med, vi ses snart!! Kram Carro

2008-06-20 @ 12:07:46
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback