Sängdags...

2008-06-01 @ 04:45:32
Ja klockan börjar nu bli galet mycket har jag insett... Jag och syster sitter här med varsin bärbar och blänger xD HAHA. Jag har rensat alla mina artiklar på denna burk, så nu har jag de jag vill ha kvar sparade, och sen så har jag flyttat över massa adresser o skit till andra, de känns gött : ) Håller på att laddar hem msn för fullt på den andra nu : ) hihi!!

Imorrn ska jag väl förbi pappa igen, fixa klart med videosarna, så de blir fixat till helgen, yees ;D Och jag ska väl bränna ut lite bilder och skit också.. Så allt försvinner från denna dator xD yeah!!

Men nu, känns de som de är dags för sängen, inte för att jag är så trött längre, utan för att mamma snart vaknar kanske xD haha. De är så ljust ute nu så, ser nästan ut som att solen skiner lite ; ) HAHA och fåglarna har vaknat och låter MKT!! HAHA. Får se när man kommer upp imorrn asså, herregud, lär upp innan 12 iallafall : )

Go´natt alla, hoppas ni sover gott!!
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback