Sängen snart ?!

2008-06-03 @ 05:16:16
Eller, jag ligger ju faktsikt i sängen nu xD Fast vaken är jag, haha...

Jag och Ankan var ner och hämtade mackor för ett bra tag sen nu och jag fick även hennes smartischoklad, wohoo :D Gottgott var de!! Sen satt vi och glodde på youtube lite, hittade ett klipp med trasdockorna xD HAHAHA! Bara för en liten stund sedan så gick Ankis ner med sin dator, för mamma ska väl upp snart, hon börjar la vid sju typ xD HAHA. Så nu ligger jag här själv...

Nu pratar jag med Milla på msn, trevligt ;D Och blänger på ett klipp från Sumpan i torsdags, så himla underbart, vill tillbaks ju : ) hihi minnen <3

Men de lär la bli sängen, eller sovdags snart iallafall...
Smiling in love
/ C.



Kommentarer
Postat av: Mika

alltså. Jag gick upp 45 minuter efter ditt inlägg. Det är lite sjukt. hahhahahaa ;)

Puss!

2008-06-03 @ 16:11:16
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback