Skolan...

2008-06-11 @ 09:39:33
Snart ska jag ta mig till skolan, sitter bara här och ugglar just nu!! Jag har skrivit klart om fördjupningen nu, mina tankar, tror ja xD hahaha, jag vet inte vad jag mer ska skriva där, så den får vara klar helt enkelt, det blev inte en hel sida som hon sa, menmen!! Hon får vara glad att jag gjorde den... Lär dra mig till skolan snart och försöka hitta en dator så jag kan skriva ut de... Ska träffa A vid halv elva, och sedan ville hon att jag skulle vara kvar vid elva och lyssna på nå redovisningar så får se om jag blir kvar...

Jag måste förbi pappa sen också, jag måste ju bara fixa de där innan helgen nu ju, bläää xD HAHA, nej men jag kan få Jäkligt kul asså, jag garvar bara jag tänker tillbaks på de, De är ashärliga <3 thihi. Jag måste även plugga idag med, och även boka buss typ, gaaah!! Jag vill ha svar nu ja, kom iiiigen, så jag vet hur jag ska göra...

Skriver sen någon gång när jag har tid...
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback