Snart dags :D

2008-06-26 @ 13:08:31
Nu sitter jag här packad och klar :D inget är glömt nu tror ja, hoppas verkligen inte de xD HAHA! Ska snart få skjuts av mamma till resecentrum, för att ta bussen där in till huvudstaden :D Yaaay de ska bli lövely!! Möts upp av Anna-Karin där och då ska vi ha KUL :D iiiiiiih längtar som fan <3 Och sedan tar vi oss till Micke : ) hihi, najsnajs ju!!

De kommer inte bli nå inlägg nu under de dagar jag är borta... kommer hem på lördan igen och då kommer de komma inlägg minsann ;D HAHA!! Yaaay vi hörs....
Smiling in love
/ C.

Kommentarer
Postat av: Mikael

Asså shit va jag e sur över att jag blev sjuk och inte kan följa med till Kungsan :( Varför?!



Aja, ni får ja det så kul :P Vi ses ju senare på kvällen ;)

2008-06-26 @ 14:21:47
URL: http://mikaeljanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback