Snart dags...

2008-06-05 @ 12:36:11
Vaknade väl runt halv nio typ, fixade mig och åt frulle!! Sen gick jag och Ankan ner på stan : ) Jag var tvungen att köpa en kofta och mamma sa att de fanns billiga på B-young, så jag var dit och köpte koftan, sjukt snygg ;D Sen köpte vi även mjukglass som inte var så god xD haha!! Sen var de raka vägen hem.. och jag har packat klart nu : ) wohoo!!

Sitter här och trynar men ska ta mig ut i solen en timme, över 30 grader i skuggan fan ju :S GAAH!! Så jag ska la ut och sen får jag nog kasta mig i duschen innan jag åker xD hahaha!! Jag kommer hem på söndag igen, jag skriver väl då : )

Smiling in love
/ C.


- denna helg kommer bli grym <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback