Söndag!

2008-06-22 @ 13:15:40
Yaay jag är vaken, wohoo, HAHA! Fast jag har vare vaken ett tag nu också, ungefär lite mer än en timme xD HAHA, men de blev sent inatt eller nja, men klockan var nog lite efter fyra innan jag kom i säng, haha!!! Så jag är lite smått trött just nu.. Ligger här i sängen och trycker på datorn, yeah!! Jag kanske ska ta och göra mig klar... jag lär iväg till affären idag också och hämta ut min tågis, yay! Kanske langa över de sista från banden också, hmm, men de lär ju ta aslång tid ju :S HAHA. Annars äre väl inge stora planer på G idag... lär kanske börja tänka ut vad som ska va me till både Sthlm och Mallis, HAHA gaah va jobbigt...

Nej ska fixa mig nu känns de som, äta lite frulle och så : )
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback