Speldags...

2008-06-22 @ 00:26:49
Nu har jag langat över lite mer klipp, med Sanna och Jessica!! Så jag har kollat igenom hela genrepet från Mellon och jag saknar människan, hon är fan helt jäkla fantastisk, åååh <3 Minnen för livet!!! hihi. Sen har jag även bokat tågis hem på lördag, hihi. Jag lär bara fixa buss till Sthlm nu också, haha!!  Det kommer bli löövely <3

Just nu sitter jag i systers rum, i hennes säng och knapprar på datorn!! Vi ska la spela lite kort eller yatzy eller något strax, så fort jag är klar här, så jag ska la lägga ut detta...
Smiling in love
/ C.

Kommentarer
Postat av: Mika

Mellogenrepet är så jävla mycket kärlek så det finns inte, SAAAAAAAKNAAAAAA! <3

2008-06-22 @ 11:04:35
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback