Stockholm i mitt <3

2008-06-24 @ 21:02:44
Jag har nyss kollat på Allsång på Skansen, så myyys att de har börjat. Nu är äntligen sommaren här på riktigt!! iiih, men jag vet inte om jag gillade första programmet så mye, HAHA, de var inte så bra artister och så med ju... Kul att Arja kom in och sjöng Högt över havet också.. Jag tänker ju bara på tre töser när jag hör den låten, så lövely <3 thihi. Höjdpunkten på allsången var såklart Christer Sjögren, okej missuppfatta inte detta nu, jag menar ju såklart Caroline Jönsson på kören då :D hihi!!! Aj löööööve Jööönsson -minnen- <333 HAHA han tog Ovan där som allsång, shiiit, där är de minnen minsann xD HAHA. Resten var la inte så bra.. Men hemskt härligt att allsången börjat iallafall :D

Men hallå va, nu undrar jag om Christer kommer ha körtjejerna med sig på Grönan,
hmm ^^ HAHA.

Nu gör jag inte mycket alls här... Jag har hunnit packa lite också, då till Mallis, HAHA, lär ta och packa lite till Sthlm också, men vet ju inte ännu va de blir för väder xD hahaha. Lär kolla nån väder joks!!! Jag ska försöka plugga lite också, men hinner nog inte klart allt, känns som jag kommer få ta mig till plugget efter Mallis också, men då lär de ju vara dött på skolan xD HAHA!!!

Plugget kallar typ... nån gång senare (a)
Smiling in love
/ C.

Kommentarer
Postat av: Mika

IIIIIIIII LOOOOOOOOVEEEEEE JÖÖÖÖÖÖÖNSSOOOOON <3

GLOBEN VA FAN! <333 hahahaha! <3

sötast var hon, älska Cari! <3

2008-06-24 @ 22:05:14
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: A-K

HaHa Ovan där!!! Den kommer alltid vara speciell! Oj va ja garva! Puss på re!

2008-06-24 @ 22:08:35
URL: http://annakarinlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback