Tisdag!

2008-06-17 @ 12:10:45
Vaknade vid nio när min klocka ringde, haha, tog fram datorn direkt och här sitter jag nu och knapprar ;D haha. Pratar lite med teamet på msn, hihi. Åsså kikar jag runt lite på youtube såklart :D Och jag hittade ett klipp med Sanna från Lidingö centrum förra helgen.. Så uuunderbart, hon sjunger Empty room... Så mys på plats med allsången <33

Planer för dagen... de finns inga, haha. Jag tänkte väl mest sitta här liksom, men jag borde få lite plugg gjort också tycker jag : ) haha, så A blir nöjd!!! Tänkte att jag ska påbörja en packlista till Mallis också, de lär ju behövas känns de som, för jag blir inte hemma mycket nu dagarna framöver här xD HAHA. Och de är ju bara 12 dagar kvar tills vi åker :D iiiih!!

Skriver mer senare...
Smiling in love
/ C.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, hur lägger man in videoinlägg i bloggen?

2008-06-20 @ 17:08:27
URL: http://larssonsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback