Tisdag!

2008-06-10 @ 12:04:07
Hade klockan på ringning vid åtta typ, upp och gjorde mig klar för att dra till skolan till tio : ) Träffade A, vi satt ute och pratade, mycket trevligt.. Blev väl kvar där en halvtimme typ, bestämde att jag skulle "blogga" lite om min fördjupning, tankar kring den och ta med imorrn!!! Sen drog jag till badet för att prata med chefen och de gick snabbt.. Hem och åt, och sedan har jag försökt fått tag på någon som kan ta mina pass, ett ikväll och ett imorrn kväll, men de går inge bra xD Också försöker jag få tag på chefen igen, men de är omöjligt... haha.

Snart ska jag till Owe jansson och Valbo med syster och mormor : ) de ska bli najs, får se om man hittar nå skoj, skulle behöva nå nytt sommarlinne xD haha! Skriver senare igen...

Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback