Torsdag!

2008-06-19 @ 13:56:59
Vaknade av att min klocka ringde vid åtta, men jag kom ej upp, kom nog upp en timme efter xD så skönt att ligga kvar men de kändes som klockan ringde var och varannan minut xD HAHA. Kom upp, gjorde mig klar och packade ner mina pluggpapper och tog cykeln till skolan!! Kom dit vid halv elva, letade reda på A och sa att jag inte gjort något hemma så jag behövde en dator, så de fixade sig!! Var i skolan en och en halvtimme typ, fick ihop en sida till, mycket duktigt av mig!! A tyckte jag var såå duktig.. xD Vid 12 skulle hon dra så då drog jag med, önska glad midsommar och kramkalas, sen cyklade jag hemåt!! Var hemma som sagt lite efter tolv och sen dess har jag suttit här...

Jag gör inte ett piss här vid datorn nu, borde inte sitta här ens en gång xD haha. Jag borde ringa pappa och säga att vi kommer dit idag för de vet han inget om än xD HAHA, lär ringa mormor också och prata lite om nästa vecka, hoppas de löser sig, JAG VILL!!! sen kommer A-K hit vid typ halv fem också!! Får se vad vi hittar på, skulle ju vara bra om vi skulle kunna få ihop klippen till filmer och lägga ut xD kanske kan fixas...Annars vette tusan va vi ska göra, inte så bra väder här heller xD HAHA.

Nej ska nog ringa pappa nu, skriver sen igen...
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback