Tråååk...

2008-06-10 @ 23:31:35
Här ligger jag i sängen i ett kolsvart rum med en dator i knät, hahaha, och jag diggar såklart musik också, lätt!!!

Har inte hänt så mycket sen sist, tog datorn med mig ner till vardagsrummet och gjorde Ankan sällskap.. Där satt vi med varsin dator, och jag åt glass och jordgubbar, mycket gott ju : ) hihi. Sen har jag mest bara suttit och knappat runt på allt på nätet xD HAHA. Kollat lite tv har jag också, bl.a The closer, de var bra...

Och när de kommer till fördjupningen, några tankar om den, så har jag faktiskt skrivit lite, hör o häpna xD HAHA. Men kan säkert skriva mer men jag orkar inte just nu xD Kanske hinner fixa lite mer imorrn... Jag har ju lite tid innan jag ska till komvux, ska ju dit till halv elva, hihi : ) Vette fan va vi ska göra med detta jag skriver nu xD HAHA. De är väl lite annat som lär fixas imorrn med, får ta med mig lite plugg och dra hem till pappa liksom... Hoppas på svar på mailet med xD HAHA.

Nej nu ska jag ta och avsluta här och snart stänga ner datorn... måste fan komma upp imorrn!!!
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback