Trött redan?!

2008-06-22 @ 21:53:15
Hänt sen sist... fick ju mat, de var mumsigt, mitt första mål på hela dagen, haha. Sen efter det så skjutsade pappa hem oss! När jag kom hem så packade jag upp min väska, sen började jag typ rensa garderoben för att hitta kläder som ska med till Mallis.. Jag tror faktiskt jag vet va jag ska ha med mig nu, på ett ungefär iallafall.. Får se bättre sen när resväskan är framme och så ;D haha!! Svårare var de med Sthlms trippen, vet ju inte än vilket väder de blir liksom, hm.. får se längre fram i veckan här xD haha.

Just nu sitter jag här och gäspar, jag är redan trött xD De är helt sjukt asså :S haha, klockan är ju inte ens mycket!! Men de kanske blir en tidig kväller idag då, för jag ska ju ändå till skolan imorrn, vette fan när men nån gång iallafall.. tror inte vi bestämde någon tid faktiskt xD HAHA. Men på förmiddan känns bäst liksom...

Saker jag måste göra innan jag åker:
- hämta ut min tågis.
- boka buss till Sthlm.
- noppa ögonbrynen xD
- packa klart till Mallis.
- shoppa linne ?

Ska ner och se vad de andra gör där nere nu...
Smiling in love
/ C.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vi kanske kan åka till Valbo i veckan, ta mamma's bil? :) Och om jag är vaken imorgon vill jag följa med till skolan, om du inte ska vara där allför länge...

2008-06-23 @ 00:08:22
URL: http://adilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback