Yes :)

2008-06-21 @ 20:24:48

Jag sitter fortfarande här och blänger, men jag har hunnit vare nere och ätit lite också, gottgott : ) thihi. Jag har även langat över massa klipp på datorn, bl.a. jessica i landskrona och göteborg, VS med marko o dea, sara på priden, britta på priden, sara på sommarkrysset.. Yaay mycket minnen ju <3 hihi. så nu har jag sex tomma band HAHA!!

Tågis har inte blivit bokat ännu, har fan inte hunnit med de xD haha. men jag lär väl fixa de med, så jag har den!!! Också kanske jag ska langa över lite till så jag har ännu ett band xD HAHA. De med Diggiloo orkar jag fan inte slänga över, orkar inte kolla på de... men lite Sanna ska slängas över :D haha. Skriver väl senare igen!!!

Smiling in love
/ C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback