Soon <3

2008-06-03 @ 20:30:58
Var iväg och körde vattengympa nu ikväll, de var hela fyra personer HAHA, chockad ändå att de var så många xD haha. Men de gick la fint, träffade Persson också, trevligt. Har inte pratat med henne på aslänge ju, hehe. Sen hem och raka vägen hit, radiokanalen gick ej att hitta : ( HAHA. Buhuu... Men sitter här nu och pratar med lite vänner och sådära, ska ta på lite musik med!!


Älska Stockholm... mitt andra hem känns de som <3
Snart dags igen, hihi ^^.


Det är mycket man vill göra i sommar, men man får inte ihop de riktigt med boende, tåg och framför allt pengar... Varför ska de finnas så mycket just i sommar, just denna sommar när jag inte har något sommarjobb heller, haha. Fast jag får tillbaks på deklarationen imorrn redan :O haha, yeah, men de pengarna lär jag spara till slutet av sommaren typ : ) hihi.

Sitter och funderar och skit här nu... mkt datum och skit som snurrar runt, ska jag dit eller dit, har jag råd med de och de, vart bor jag, osv.. Gaah jag orkar inte tänka på sånt här mer......
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback