Vaaaken...

2008-06-25 @ 11:44:48
Här sitter jag nyduschad och klar tänkte jag säga, men klar är jag inte xD HAHA. Jag ska ta och fixa mig och sådära, äta lite frulle... Jag ska inte bli kvar vid denna burk idag, inte än iallafall.. Har lite grejs jag lär fixa först ju!!

Min dag...
- banken, måste!!!
- packa klart till Sthlm&Mallis
- blogga ^^
- plugga kanske.. eh?!

Ja de ska jag väl hinna göra... om vi bortser från plugget xD hahaha.. Nej jag ska ta och göra mig klar nu : )
Smiling in love
/ C.

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie & Simon

Hej! Ha det nu så jättebra i både S-holm Mallis. Kram E-M och Simon.

2008-06-25 @ 13:31:48
Postat av: Eva-Marie

Och Mallis skall det vara!!! Kram!!!

2008-06-25 @ 13:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback