<3

2008-03-27 @ 22:15:17

image586Yeah, bilden säger väl allt liksom, HAHA. Jag sitter just nu och kollar igenom öppningsnumret, jag bara älskar det ju!! Och Jessicas garv äger allt, iiih <3 Hon är Saknad!!!
Annars gör jag inte så mycket här vid datorn, funderar nästan på om man ska lägga sig tidigt för en gångs skull : ) haha. Fast jag vet inte om jag orkar lägga mig nu :S haha.

Stockholm snart också, shiit va kul :D -inte för att de var länge sen jag var där men- Jag måste packa redan imorrn också, hmm, va tusan ska med då :S Vet inte ens va jag ska ha för kläder, det måste fixas imorrn!!! Det som väntar i helgen: Stan, Körslaget, Signering(?) och Kryssning :D

Nej ska checka lite till på öppningsnumret nu!!
Massa Kärlek
Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback