Ett helt år har gått <3

2008-03-09 @ 14:49:51

Shiit, det har gått ett helt j*kla år nu sedan jag träffade Sanna Nielsen för första gången, även Adam då.. Jag trodde aldrig att jag skulle fastna för henne som jag gjorde, men ett år har susat förbi och jag gillar henne lika mycket än om inte mer! Hon är ju helt otroligt, vilken människa, vilken personlighet.. Hon är Kärlek <3

Det har varit ett gäng träffar med bruden under 2007, alla är oförglömliga mer eller mindre!! Så mycket som hon gett av sig själv och bjudit på sig.. All glädje, energi och framförallt Kärlek hon har gett, det är oslagbart! Minnen för livet, dom kommer alltid finns där, djupt inne i mitt hjärta! Då, nu och För alltid!

Och idag firas det Ett år.. Det är helt otroligt. Väck mig någon, shit va fort de har gått.. Minns denna dagen såväl för ett år sedan, när hon kom gående i Globen City och jag står där med vidöppen mun, yeah haha pinsamt men så underbart!! Sanna var lövely <3

Första träffen, första bilden!
image527
... ETT ÅR TILLSAMMANS ...
image526
Adam och Sanna och Carro

Kärlek till denna dag!!
Ett år, och fler kommer det att bli :D
Massa kramar
/ C.

Kommentarer
Postat av: Adam

"Oh baby,One Love...." hehe

2008-03-10 @ 12:15:47
URL: http://adamerikssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback